SOOOOMARLOV !!!!

JAAAAAAAA ÄNTLIGEN !
Nu är det sommarlov vad härligt ialafall för min del ! Idag hade jag seminarie till kl 12 vilket var väldigt skönt, eftersom det gäller å pendla till Trollhättan, och äntligen är det ''sommarlov'' men nu har jag bara raportten kvar som ska vara inne nu på fredag och jag är imprencip klar ska bara finputsa den lite till så skickar jag in den...

Har tyvärr ej kunnat blogga pga att i söndags eftermiddag / kväll fastna jag på akuten, ambulansen kom och hämta mig eftersom jag hade starka buksmärtor, och kramprer jag kunde knappt gå ned till ambulansen utan dem fick bära mig ned..när vi väl steg in så skrek jag hur ont det gjorde. Min brors fru ringde ambulansen kom springandes från hennes hem till vårt hem och hörde mig skrika, man kunde se hur orolig hon blev vars kom direkt springandes...och när ambulansen kom så åkte hon med mig dit, sedan kom pappa eftersom hon skulle till jobbet. Men hon kunde min historia kring vad som hade hänt nu i 11 år.

Läkaren blev sjukt chockad att mina tarmar inte hade exploderat nu eftersom detta har pågått i 11 år, men  han har skickat remiss till gastroskopi som jag ska göra vilket jag inte vill men måste...så utomlands vet jag ej när åker men hoppas snart..Hälsan kommer först..

Kramar / D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0