Long time ago....!

Heeejsann!!!

Oj, vad länge sen det var sedan sist jag bloggade...Hoppas alla har det bra lika mycket som jag !!
Jo, nu det senaste har jag haft sjukt mycket att göra men tiden går så fort. Vill bara kunna stoppa den tiden och ta tag i några saker man gillar och det är faktiskt att blogga! Jo nu det senaste har jag shoppar ihjäl mig och jobbat, eftersom jag resen den 16 juni alltså nästa torsdag utomlands och det har blivit en del saker som har fått gjorts.

Jag har faktiskt varit i Gekås Ullared älskar deras underkläder, jag brukar alltid köpa dyra underkläder men när jag väl gör det blir dem dåliga efter en månad eller så går dem sönder. Men när jag köper underkläder i Ullared håller dem upp till ett år och ser helt nya ut, fantastiskt är det !!

Sedan så har jag varit ute i detta fina väder, eftersom jag har haft gäster från tyskland vars vi besökte liseberg.. Blev en del åkandet men endå kul. Lite väl roligt att man kan bevara barndomen med liseberg, fascinerande nöjesspark som gör alla nöjda inklusive mig !

Sedan har jag packat (visst en vecka innan) men jag gillar att vara förberedd, eftersom jag och mina föräldrar visste inte exakt när vi skulle åka av en rad orasaker men då var det bara att lagga ned det jag TROR jag ska ha med haha.. Men jag kommer dagen innan packa om igen, sån är ju jag !

Sedan har jag spenderat tiden en hel del ute med ett par vänner som man har ej sätt på länge mn den tiden kom nu under dessa dagar.


I sommarstugan !


Outfiten (Gekås Ullared var där i Söndags)
Klänning: MQ 599 kr
Jacka: Gina Tricot (minns ej pris)
Sedan hade jag vita balerina skor som jag har fått i present =D + Solglasögon: John Lennon inspirerade !

Jag och min brors fru solar i sommarstugan !



H&M t-shirt & Min brors dotter som är 10 år gammal


Min andra brors dotter som är snart 7 år gammal:D & I love the blue sky !


Jag träffade min very beautiful Sammie i måndags och eftersom det var så sjukt vackert väder så köpte vi en sallad och satte oss vid vattnet på Brunnsparken. Själv så valde jag en räksallad underbart god var den !




Vi satt vi vattnet, och jag hade på mig linnebyxor, H&M t-shirt, Solglasögonen köpte jag utomlands och nike flipflops!



Underbart vacker bild !



Stillig fågel !



Sammie och jag !


Slash, njaammi så gott  MUMS !


Brunnsparken !


Ha det bäst nu/ Kramar D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0