Enjoing the good time... SHOPPING TIME TODAY...!!!

Its a beautiful day today, the sun is shining and it could not be better then this...! Igår lyckades jag skicka in min praktikrapport som jag blev sjuuukt nöjd med, nu väntar jag intensivt på mitt svar hoppas jag lyckades ! Men det tror jag hihi...Joo buksmärtorna sitter sig än fortfarande, dem vill inte ge sig ! Kramper har jag då och då men jag är så trött på att vara hemma så idag tog jag en shopping runda i city Göteborg med min granne. Köpte en beuatiful klänning på MQ från Zoul ville spendera 100 kronors checken jag fick från dem och ett bra tillfälle till att utnyttja den lilla checken. Klänningen lär bli en sommarfavorit samt så har jag köpt en annan klänning från MQ som har tre volanger den är helt underbar, den klänningen ska jag använda på brölopp! Sedan så shoppa jag på H&M I REALLY LOVE H&M! Väldigt snygga kläder har dem i år men jag hitta en snygg kavaj 300 kr, en blommig tröja, en snygg ring, hatt och en massa annat.

Jag är inte en sån som gillar snabbmat men eftersom jag ej kan äta kött, ägg etc, får bara äta det som är lättare för magen. Så ville min granne äta på MAX och det var länge sen jag åt där faktiskt, men det jag gillar med MAX är att man kan välja bland nyttigt eller riktig snabbtmat. Och jag valde självklart den goda Delfresh Kycklingen njammi oändligt god var den + sallad och lätt kolsyrat vatten med is...Härligt var det, men idag var det sjukt skönt att vara ute i detta UNDERBARA väder, det var på tiden att det blev sommar ! Sedan nästa veckan säger dem att det ska bli regn hoppas inte, men ack vi får se vad som kommer att ske. Det är bara att njuta av detta vackra väder..

... Och här är bilder från dagens shopping !
Kavaj: H&M 299 KR
Klänning: MQ 599 kr (Köpte den för 499 kr)

T-shirt: H&M 99 kr

Tröja Randig(gul/vit) + spets: H&M 149 Kr

T-shirt Blommig: H&M 149 Kr

Blommig scarf: H&m 79.50 Kr

Väska: H&M 99 Kr
Hatt: H&M 99 Kr
Håraccesoarer: H&M 29.50 Kr
Ring: H&M 49.50 Kr


PEACE / D !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0