Bästa dagen någonsin !

Hello ppz !



Idag var dagen super, magnifik var den... Vi utförde vår studiecirkel idag och fick otroligt bra respons, bra feedback och en grym diskussion kring hela ämnet. Temat var stress eftersom jag och min vännina tog upp hälsa men hela innehållet var att fokusera på stress. Dem berättade deras erfare dem erfarenheter, och vi våra för att ge dem ett nytt perspektiv, sedan så spåra detta ut haha, det ledde till politik och det är ju stressat i sig självklart. Men allting var helt klart positiv från studiecirkelns roll. Nästa vecka ska vi ha en utvärdering kring det hela och hoppas vi får lika bra feedback som vi fick idag..

Senare under dagens lopp fick jag ett samtal och min bror ringde det första han sa '' kan du inte hämta min son för han vill sova hoss er ''. När han väl ringde var jag och handlade mat så jag, mammsen och pappsen åkte och hämtade honom... Min brors dotter som är 1 år satte sig i bilen och vägrade komma ut haha jätte sööt unge... Jag blir så glad när jag ser barn som är fria, skrattar hela tiden och det bästa av allt är att dessa barn gör våra liv bättre. Deras första steg dem tar, deras första ord som sägs man kan inte säga nej åt sånt här, helt underbart!!!

Imorgon ska jag käka lunch med en som jag gick i grundskolan, efter så många år så lyckades hon hitta mig igen och jag blev överraskad, fick en positiv känsla, ser verkligen fram emot dagen imorgon. Men nu ska jag nanna tidigare, hoppas alla ha det bra...

Kram / D

Mina två älsklingar som jag träffade idag !


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0