God natt


Nyligen läste jag GP och så såg jag bilder från dagens demonstration mot nazzisterna.... Kollade på denna video och den söta tjejen i sjal allt som hon sa om man börjar slåss så kommer dem att tänka negativt om Islam och det är sant...! Så ta en tid å kolla på denna video för den e otroligt bra...

http://www.gp.se/gptv?path=gptv.abcdn.net/TV-ARKIV/Goteborg&playfile=12270_Han_springer_varvet_barfota_134863.pls

Sverige är väldigt känt för att vara ett demokratisk, liberaliskt och mångfaldigt land. Nazzister som kommer från ingenstans vill stoppa detta varför är man så pass omänsklig ? Så det är okej att åka till Egypen på resa men inte okej att invandrare ska bo i ett land som Sverige? För alla har sina anledningar, skäl varför dem har kommit hit. Vissa kan inte återvända till sina länder om dem gör det så riskerar dem att bli dödade. Men det som jag är mest rädd för och det har börjat bli en stor negativ förändring är att Sverige håller på att bli allt mer som grannlandet Danmark där ser man allt att månfaldigheten är inte alls på topp. Och vi som individer får kämpa och kämpa att alla har sina rättigheter i ett land som Sverige...

Nu ska jag nanna, natti natti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0