Soool....

Imorse tog jag en promenad till affären för att handla, påvgen dit mötte jag min mamma och min brors fru därefter hållde vi varandra sälskap. Men det konstiga är att dem senaste dagarna speciellt igår var det kallt man var tvungen och ha en tröja och en jacka på sig. Imorse orkade jag inte ta på mig något speciellt, det blev mjukisbyxor, t-shirt, jeansjacka och converse... Men endå var det inte kallt, trots all regn och det blåsiga vädret från gårdagen lyckades solen titta fram och då blev det varmare hoppas värdet håller sig nu tills jag åker utomlands. Man är så pass trött på vintern som har haft sina låååånga dagar (Månader)... Men men that's how it goes sometimes... Som sagt har knappt sovit, jätteont i huvudet tror jag ska lägga mig lite innan min miss Fartun kommer en sööt tös som gör mi alltid glad...!
Hoppas dagen blir soolig för er med.. / Kramar D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0