Stoppa tiden !

Igår var det en oändligt lång dag, har knappt hunnit och skriva ett inlägg. Igår så storstadade jag hela huset, och samt som jag jobbade lite hemifrån sedan så har man också en massa pluggand som jag försökte ta tag i. Min bror hans fru och barn kom över på middag eftersom deras kök renoveras. Sedan hade jag sportrehab under dagens gång var där 2h för att träna upp mitt skade knä.

På kvällen skulle jag vara med i en kompis film men hon filmade andra scener innan mig och jag jobbade kväll tyvärr hann jag inte och vara med hoppas det löser sig idag och detta beklagar jag för att jag ej hann... You know who you are <3

Aedan jobbade jag kväll kom hem 04.30 och vaknade precis nu eftersom jag har en massa pluggande och planering inför utvärderingen imorgon angående mitt projekt kring stress. Imorgon ska jag få gäster från Enköping vars jag ej har sätt på sjukt många år, eftersom att man har varit upptagen dem senaste åren och tiden går oändligt fort! Hade gärna velat att man kunde stoppa tiden ibland och ta vara på den tiden för att besöka nära och kära men tyvärr så är dygnet bara 24 h man hade gärna velat att det var plus några extra timmar, hade absolut inte skadat...

Idag ska jag försöka ta en powerwal beror på hur det går med pluggandet, vissa saker måste man prioritera först och offra någon sak. Men förhoppningsvis går allting som det ska idag..

Ha det bäst / D

Kommentarer
Postat av: Frances

Haha, sure I know it.. English has been our communicative language haha ..



<3

2011-05-28 @ 04:06:55
URL: http://forensicfrances.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0