Höst / vår väder?

Hello !

När jag äntligen trodde att våren sken över Göteborg med sina varma strålar så kom detta destruktiva vädret, där regn bara öser ned och att det blåser som att det är storm. När man hade hoppfulla dagar om att nu börjar det med shorts och flipflops så blev det jackan igen. Vintern var väldigt kall, lång och en mörk period när man behövde solstrålarna som mest kommer ett höst väder in över Göteborg varför sker detta just nu? Det konstiga är att det ösade med regn idag, det blåste en varm luft och var inte lika kallt som det brukar vara när det regnar. Nu när vädret är konstigt vilket betyder att individer i sig är komplexa och konstiga.

För några år sedan så bröt jag både nyckelbenet och handleden och nur har jag så pass ont att jag kan knappt röra min högra arm speciellt när det är sån här väder som ena dagen 22 grader inklusive sol nästa dag 15 grader och regn. Dessa stora förändringar påverkar min kropp oändligt mycket samtidigt som jag har blivit förkyld nu i ma månad. Huvudvärk, bihålerna, näsan, halsen typiska symptom för en förkylning och sker nu slutet av maj, inte bra !

Själva dagen har varit rätt så bra spenderade tiden på vår sommarstuga med familjen där vi grillade and it was awsome! Men på vägarna rengnade det sjukt mycket, man kunde knappt se ett finger framför sig när jag körde sen finns det sjukt många idiotet på vägarna som inte kan köra bil, hade lätt kunnat ta deras körkort och dem hade aldrig fått tillbaka körkortet för dem kör som idioter, ex antal människor i Sverige bör inte ha körkort. Livet är tufft ibland tyvärr kan inte saker och ting vara perfekt.

Nu ska jag försöka sova, sätter på en film samt dricker te och försöker bli frisk...

God natt / D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0